MARKETING.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Berman, Barry.
Formato: Libro
Lenguaje:Spanish
Publicado: NUEVA YORK : MACMILLAN, 1982.
Edición:2a. ed.
Materias:
LEADER 01474cam a22003254 4500
001 183671
003 BO-LpUCB
005 201710260955.24
008 020924|uuuuuuuuxxu||||f#####u||||u|spa|d
850 # # |a BO-LpUCB (Biblioteca Central, UCB La Paz) 
506 # # |a General;  |c Domicilio. 
910 D o |i cilio 
911 A D |i NISTRACION DE EMPRESAS 
912 L I |r O 
020 # # |a 0023347007 
040 # # |a BO-LpUCB  |b spa 
041 0 # |a spa 
044 # # |a xxu 
082 0 4 |a 658.8  |2 21 
092 # # |l E9 
100 1 # |a Berman, Barry.  |0 900001177 
245 1 0 |a MARKETING. 
250 # # |a 2a. ed. 
260 # # |a NUEVA YORK :   |b MACMILLAN,   |c 1982. 
300 # # |a 776 p. 
500 # # |a Incluye índice. 
505 0 # |a 1.- AN OVERVIEW OF MARKETING -- 2.- THE ENVIRONMENT OF MARKETING -- 3.- STRATEGIC PLANNING IN MARKETING -- 4.- INFORMATION FOR MARKETING DECISIONS -- 5.- CONSUMER DEMOGRAPHICS -- 6.- CONSUMER LIFE-STYLES AND DECISION MAKING -- 7.- ORGANIZATIONAL CONSUMERS -- 8.- DEVELOPING A TARGET MARKET -- 9.- AN OVERVIEW FOR DISCUSION -- 10.- PRODUCT PLANNING: FROM NEW PRODUCTS TO PRODUCT DELETION -- 11.- BRANDING AND PACKAGING -- 12.- AN OVERVIEW OF DISTRIBUTION PLANNING AND PHYSICAL -- 13.- WHOLESALING -- 14.- RETAILING -- 15.- AN OVERVIEW OF PROMOTION PLANNING -- 16.- ADVERTISING AND PUBLICITY -- 17.- PERSONAL SELLING AND SALES PROMOTION -- 18.- AND OVERVIEW OF PRICE PLANNING -- 19.- DEVELOPING A PRICING STRATEGY 
653 # # |a COMERCIALIZACION 
653 # # |a MARKETING 
852 # # |a BO-LpUCB